NiasIsland.Com Logo

www.NiasIsland.Com
Providing you with some information about Nias Island

  Kese-Kese (Discussion)
 
 

Thu, 18 April 2019 12:46:21 | arifazeemp | pinjaman
Dapatkan pinjaman Anda sekarang dalam 48 jam162 Responses

 

Wed, 17 April 2019 10:28:05 | Arab Credit Group | indonesia
SUARA Dr. YASONA LAOLI DI NIAS HASiL PENGGELEMBUNGAN59 Responses

 

Tue, 16 April 2019 15:03:23 | Haerul | Indonesia
Tanya@Putera _ Aktiviti NIAS_ Kelab Pengaturcara@program ming44 Responses

 

Sun, 14 April 2019 13:07:15 | teddyliza | klang
HURA TAX CONSULTING3 Responses

 

Sun, 14 April 2019 13:06:48 | teddyliza | klang
TERRANO HITAM BB 1023 W MILIK SIAPA ?2 Responses

 

Sun, 14 April 2019 11:06:05 | AHMAD MARYAM | indonesia
DIRGAHAYU RI Ke-663 Responses

 

Sun, 14 April 2019 01:52:14 | lady mia | Jakarta
KANTOR DPRD NIAS JADI ARENA PERJUDIAN PARA OKNUM DPRD51 Responses

 

Sat, 13 April 2019 20:23:12 | RAMADHAN ISLAMIYAT LOANS | e32ddf1e
Mata Pancing atau Mancing mania....3 Responses

 

Sat, 13 April 2019 19:54:38 | RAMADHAN ISLAMIYAT LOANS | e32ddf1e
ALUMNI SMU 3 GUNUNGSITOLI YANG TERCINTA3 Responses

 

Fri, 12 April 2019 20:48:30 | ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY | indonesia
Jangan Tertiupu...WASPADALA HHHH......( Toko Emas )9 Responses

 

Fri, 12 April 2019 09:38:44 | ISKANDAR COMPANY | indonesia
ALUMNI SMU N 1 LAHEWA DARI ANGKATAN PERTAMA SAMPAI ALUMNI AKHIR ZAMAN789 Responses

 

Fri, 12 April 2019 08:20:19 | Kurnia Lesmawati Ziliwu | Lahusa
KHUSUS MARGA Ziliwu, Zendrato,ZAI, ZEBUA..112 Responses

 

Mon, 08 April 2019 12:07:06 | MABEL MORRIS | No . 29 Odia street Ukpenu Ext
Dibutuhkan Nama Pemegang Mandat GMN Kota GS, Nias, Nias Barat dan Nias Utara7 Responses

 

Thu, 04 April 2019 16:07:34 | Aditya Aulia | Indonesia
UCAPKAN SALAM NATAL DISINI: (YA'AHOWU WANUNU FANDRU 25 DES'2003 BA DOFI SIBOHOU 1 JANUARI 200303 Responses

 

Thu, 04 April 2019 11:13:32 | Arab Credit Group | indonesia
UCAPKAN SELAMAT NATAL DAN TAHUN BARU51 Responses

 

Wed, 03 April 2019 21:53:33 | Osana zamasi | 085362138740
SEJARAH KETURUNAN MARGA ZAI (Nias)33 Responses

 

Sun, 31 March 2019 01:11:51 | alius | nisel
Kenapa Nias Tak Disukai Orang?20 Responses

 

Thu, 28 March 2019 21:30:31 | Dlaw | 20-+
YANG TIDAK PERLU DITIRU DARI KARAKTER ORANG NIAS64 Responses

 

Tue, 26 March 2019 21:13:17 | lady mia | Malang Jawa Timur
Bagaikan Telur di Ujung Tanduk : Upaya untuk Mempertanyakan Bagaimana Nasib Guru-guru yang sedang Me4 Responses

 

Tue, 26 March 2019 18:45:05 | lady mia | Jakarta
KARAKTER DAN KETELADANAN PEMERINTAH DAERAH NIAS5 Responses

  Index | Add New Topic  
7/2/2007 08:00:02 | Mr, F. Maru'ao, Nagoya - Batam Island | IP: 203.130.193.10
1,116 Amaedola (Pepatah) Ba Li Nono Niha 29 Responses
Ya'ahowu...

Ruang ini, khusus untuk Saudara - Saudari masyarakat Ono Niha yang memberikan kata-kata Amaedola (Pepatah) Ba Li Nono Niha, serta artinya...

Contoh :
Hulö nala'ewa nidanö, ifuli fahalö-halö..
Eluahania : niha sifahasara tödö...

Saohagölö

KESE-KESE belum tentu berisi diskusi ilmiah atau mengandung kebenaran universal (tergantung pada opini pribadi masing-masing). Jadi pembaca harus bijaksana memilah-milah mana yang benar dan mana yang tidak.

KAMI memiliki hak (bukan kewajiban) meng-edit bahkan menghapus Kese-Kese yang menurut kami tidak layak.

ISI serta akibat atau pengaruh Kese-Kese adalah di luar tanggung jawab NiasIsland.Com.

PEMBACA harus telah menyetujui semua klausa di atas sebelum berselancar di halaman KESE-KESE.

First| Previous    Next|Last

Pick Date
No Resp-Time Resp-by Address Email IP
10. 9/2/2007 23:41:22 Apollo Depok apollolase@gmail.com 202.146.0.125
Hulö malu dahena'ö, sambua ihalö ba isaitagö.
Hulö malu daföfögö, sambua ihalö ba iföfögö.
(artinya: segala sesuatu dikerjakan dengan sebaik-baiknya)

Hulö malu nono zamagöwaulu raya, nalö la'angonaisi hewe, balö faohi nasu.
(artinya: agar usaha berhasil, penghormatan terhadap orangtua dan taat kepada Tuhan adalah yang terutama) *benar gak ya?* nguikk

Hulö mamene zilö tödö, iwa'ö khö zilö bo, tabu silö ngaroro.
(artinya: Orang dableg ngajar orang bolot. hasilnya sia-sia).

Sudah dulu ah.
Nanti kita sambung lagi ya...

**nguikkk.
11. 12/2/2007 08:01:50 F. Maru'ao Nagoya - Batam - Kepri sgb_batam@yahoo.com 203.130.193.10
Bagus-bagus semua nihh Pepatah Ono Niha...

Saohagölö
12. 12/2/2007 11:52:13 Juliman Zebua Gununungsitoli-Nias z_iman20@yahoo.com 202.150.76.188
Heiiiii Semua...!!!! Ayolah....Mibe'e göi Gamaedolami....( Teluk Dalam - Lahewa ) Pasti, Fabö'ö-bö'ö.

Saya nih masih muda, tapi.....dengar dan belajar mengenai adat, manö-manö dan apalagi Amaedola, Wahhhh......senang sekali....!!!!!

1. Mana Duha yefo nasi, ambö ia Falölöwa Cina.
Eluahania: Gofu hewisa wa'akayo niha, pasti sozambö ia ( Jangan Sombong. Okay...!!!! )
2. Mana na Zalawa, mana na Gere. Fakaele atö li nahumede.
Eluahania: Adalah wajar naso kesilafanda, jadi harus saling menghargai.
3. Lö'auri ndrundrunga si hasara.
Eluahania: Kalau sendiri, yah....gak bisa dong....
4. Ibini-bini'ö ia Bawa, ba'oroma ia na Tesa'a. Ibini-bini'ö ia Döfi, ba oroma ia nabongi.
Eluahania: Böi falimo, börö suatu saat dania te'ila.
5. Na badöwa Wani, lagae dödö. Na ba döwa Gaesoso, Lagae doyo.
Eluahania: Na ba gabula dödömö ba awöu nawöu. Ba naso jomuso dödömö, balö sa ae itörö tödömö nawöu. ( Bye, bye....)
6. Böi hulö nisika Lae, atika batö.
Eluahania: ( Walau ada perselisihan tapi jangan sampai pecah/saling terus terang. pasti akan beressss....)
7. Böi tuko wulawa, tanömö golowingöu.
Eluahania: Böi alui danömö de'alau.
8. Hulö la'omösi Mao, ibö'a gi'o nia.
Eluahania: Udah disayang, eh....jadi manja.
9. Töra Bude, ba mozaule.
Eluahania: ( Humor, ya Humor...tapi, jangan kelewatan. nanti bisa berabe tahu.....!!!! )
10. Be zi sadöfa, ba böi öbe zisadanga.
Eluahania: ( Kehormatan harus dijaga, Biasanya amaedola ini untuk anakmuda dan terlebih buat anak gadis )

Sori ya....kalo saya masukin lagi, kebetulan sejak kecil aku suka dengar cerita orangtua. Jadi, Amaedola yang pernah kudengar yah, tersungging dan dengan senang hati tambahin lagi.

Saohagölö and Ya'ahowu fefu.
13. 13/2/2007 07:42:30 Mr, Foah M Nagoya - Batam - Kepri sgb_batam@yahoo.com 203.130.193.10
Ya'ahowu...

Sudah makin lengkap aja nihhh Amaedola Ono Niha, saohagölö Brother Juliman Zebua, saya juga bisa belajar tuk nambah wawasan dari Amaedola Ono Niha da'a...

Nahh, baga Zui usul moroi chö Brother Juliman Zebua, bahwa di Tanö Niha itu pasti beda-beda Manö-manö atau amaedola moroi ba daerah misa, he Miraya (Nias Selatan) ba he göi Miyöu (Nias Utara), ba sogöi ba Nias Atumbucha dan baso göi ba Nias Aechula, pasti fabö'ö-bö'ö gamaedolania, ba ma'andrö chö ndra talifusöda Ono Niha, ena'ö mena munönö topik gamaedolada da'a, wa'asöchi sibai natabaso ba natafondro-ndrongo ya'ia...

Saohagölö

GBU
14. 14/2/2007 03:02:16 Yaman Delaw Nias Yaman_delaw@yahoo.co.id 202.174.134.226
1.Mao zolu'a asu nibözi@Samösa sa zosala baniha bö'ö göi nihuku.
2.Hulö geu silima si'u falio-lio ira mbörö hogu@Bawamalua sisökhi böi balo-baloi dali lawaö khöu.
3.olifu laosi balö olifu dandrawa@Lösaolifu ita hadia nilau nawöda niha khöda hewaae olifu niha solau khöda andrö.
4.Hulö harita(tenga mado heeee) Olifu ia gulinia@Niha sangositengagö satuania(Durahako).
5.Esolo geu ebua waha-waha@Böi lagugö zitebai ikhamö botomö.
6.Böi hulö nora afatö gaheu@Go'ö möli-möli zatua faböi tekiko ndraugö.
15. 14/2/2007 12:58:44 kri Daeli Batam _ Kepri man_dly@yahoo.co.i8d 203.130.193.10
hulö la'asioini gola lö falemba asio
artinya.....
16. 14/2/2007 13:47:45 Fanolo RNMM fanolo2005@yahoo.com 202.4.243.138
Hulö mogale ga Mio. ilau ba nasio.
Artinya cari sendiri ya....
17. 15/2/2007 01:31:26 yaman nias yaman_delaw@yahoo.co.id 202.174.134.226
Resp#15 @Niha silö mame'e badödö Fotu
+Tenga salakha guro na'iwuwu tete, Noto'ua fofanönia@Nalö alua danömö zisökhi tenga börö waso zifatimba,habörö walö fahasara dödöda.
18. 15/2/2007 18:08:46 A Way Bella Vista Batam bella_vista@hotmali.com 203.130.193.10
He ira talifusö, datalau fagamaedola wö'i,
ba datalau chöda Hoho simane ba Niha Raya.....
19. 25/3/2007 16:29:13 Bate'e Istana www.beni_nias@yahoo.co.id 202.146.241.24
Hulö la'ea ndrima.....
Ya......Asam dong kalo ga matang.Ya'ahowu.
20. 25/3/2007 23:21:05 rahmat jakarta hiburan_rahmat@yahoo.com 125.161.196.16
koe_koe banaro danoartinay gulo
21. 26/3/2007 11:34:01 gui - gui jakarta pusat oarahili@yahoo.com 61.94.104.211
HULO LA ASISIONI GOLA / LATILOI MBULU DALO, LOFALEMBA - LEMBA.

ARTINYA : LAHOTOI FANGOMBAKHA SISOKHI BALO IRONGO - RONGO / SABEEHOGO. ( Mulut sampe berbusa untuk mengatakan yang baik dan bener tapi selalu tetap / tdk ada perubahan untuk jadi orang baik)
22. Fri, 08 September 2017 23:11:57 Popo Pekanbaru po.ponimanhalawa@yahoo.co.id 36.68.7.23
baga baga seikhe uwa amedola ni be'e ya'ami talifusogu. ya itolo ami zo aya.
23. Sat, 18 November 2017 21:55:05 Yaferius Ndruru Togizita yafnurndruru@gmail.com 114.125.52.96
HE NO ONO ZALAWA NA AERU,
HE NO ONO ZATUA NA AEKHU TOU,
M6I SO NDRA’A-NDRA’A GUMANDRU
BA M6I SO LAU LALA ZARA DADU.
24. Sat, 11 August 2018 08:57:05 Iin hardiyanti zalukhu Lahewa, Sumatera Utara Iinbintara5@gmail.com 203.78.116.54
Mbua seraya raya, ba mbua sef6 sef6, Wamakhai wamakit6 ba gotalua sifatalifuse🤓

Mi artike sae he wkwkwk😁
25. Wed, 05 September 2018 20:16:43 Yanueli harefa Lotu nias utara Yanuell@gamail.cpm 114.125.25.187
21. Hulo mufohede mburuu koko nifeao waruwaru lokho, habamborota mohongo hongo bagamozua doho mano.
26. Thu, 13 September 2018 21:47:24 Yolana Lotu Yolanaharefa1@gmail.com 114.125.38.59
Bini'o ndriwogu faboi owoyu, ba u'asioni goi driwou fabai obou.

Ya'ahowu!
27. Thu, 13 September 2018 21:49:39 Yolana lotu Yolanaharefa1@gmail.com 114.125.38.59
fege'ege mbene'o famete-meta ba hulu, noso ba dodo nia we manga ate ni tunu.

#ada udang di balik batu😂
28. Thu, 18 October 2018 23:46:12 Apepius Laia LAHUSA GOMO apepiuslaia2000@gmail.com 114.124.165.49
Böi ya hulö wanikha sami wa'alösö

Eluahania: Hadia guna alio-lio, amozua nia oi te'io.
Sökhi'i ni haogö-haogö, amozua nia ohahau dödö.
29. Fri, 18 January 2019 01:00:56 A.lucu. Mari gulo youbag212grosir@gmail.com 114.5.146.9
1.Kaoko bahili kaoko bandaso,faolo ndaug6 baufaolo g6i Ndao ena aozu FAO FAO Ita.
Eluaha Nia gaa! Tehe niwa6gu ba utehe g6i niwa6m6,ena6 b6i m6i famabali gera erada.
2.taria fandoli fab6i alulu.taria Lulu fab6i aetu
Eluaha Nia gaa.! Fago6isi fatua s6khi,falisi nal6s6khi.3.janga takut jangan kuatir itu kentut bukan petir...eluaha Nia gaa.aro6 wamatiu.

First| Previous    Next|Last

Number of records = 29
Response:
Your Name:
City or Home Address:
Email:

Responlah dengan sopan, tidak kasar, tidak merusak nama baik pihak lain, bukan fitnah, atau tidak bersifat ancaman maupun caci-maki.

Hindari menanggapi topik / respon yang tidak layak atau tidak pantas sehingga tujuan si pembuat topik / respon tidak tercapai.

Hindari menggunakan nama samaran yang mengacu pada nama atau identitas orang lain.

©2000-2008 NiasIsland.Com. All rights reserved.

The first version was launched on 9 Sept 2000